شهید حشمت الله رضوان مدنی

شهدا ، امام زادگان عشق اند که مزارشان زیارتگاه اهل یقین است...

شهید حشمت الله رضوان مدنی

شهدا ، امام زادگان عشق اند که مزارشان زیارتگاه اهل یقین است...

بسم رب الشهداء والصدیقین


ان الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا تنزل علیهم الملائکة لا تخافوا و لا تحزنوا و ابشروا بالجنة التى کنتم توعدون؛    

آنان که گفتند پروردگار ما الله است و سپس (مردانه) پایدارى نمودند، ملائکه رحمت بر آنان نازل مى‏شوند ( در حالى که به آنها وعده مى‏دهند ) که نهراسید و غمگین مباشید و بشارت باد بر شما بهشتى که وعده داده مى‏شدید.

شهدا را یاد کنید ...

 

 

ما رهروان وادى سرخ شهادتیم           گل‏هاى سبز و خرم باغ عبادتیم

ما کشتگان راه خداییم و باک نیست      ‏ز آن رو که زندگان جهان سعادتیم   

عطر حسین(ع) را بشنو از مزار ما     در قعر گور خفته و در اوج عزتیم

از همان ابتدا به همسر خود گفته بود : که شهادت در پیش روی اوست...

 

نام : حشمت ا...              

نام خانوادگی : رضوان مدنی 

تاریخ تولد : ۱۸/5/1۳۴۰             

محل تولد : کرمانشاه  

رشته تحصیلی : فوق لیسانس هوافضا        

وضعیت تاهل : متاهل       

تاریخ شهادت : ۵/۷/۱۳۶۷             

محل شهادت : سرپل ذهاب (عملیات مرصاد)

گزارش پدرو برادر شهید از دیدار با رهبر معظم انقلاب

پدر شهیدان «هاشم، حسن، حشمت‌الله رضوان مدنی» با بیان اینکه دیدار مقام معظم رهبری غم شهادت 3 فرزند و دامادم را از دلمان برد، گفت‌: به حضرت آقا عرض کردم نه فقط من بلکه تمام مسلمانان برای شما دعا می‌کنند؛ شما رهبر تمام جهان اسلام هستید.

به گزارش مشرق، ذبیح‌الله رضوان مدنی در گفت‌وگو با فارس درخصوص دیدار سرزده رهبر معظم انقلاب در هشتمین روز حضورشان در استان کرمانشاه، اظهار داشت: از زمانی که خبر حضور حضرت آقا در کرمانشاه را شنیدم، لحظه شماری می‌کردم تا ایشان به شهرمان تشریف بیاورند؛ برای استقبال از ایشان به فرودگاه رفتم و در آنجا دستشان را بوسیدم.

وی ادامه داد: تا زمان اقامه نماز ظهر و عصر حضرت آقا را همراهی می‌کردم؛ حضرت آقا اشاره کردند تا اجازه دهند به خدمتشان بروم؛ به ایشان گفتم اجازه بدهید دستتان را ببوسم و سپس عکس فرزندان شهیدم را به ایشان نشان دادم؛ حضرت آقا فرمودند «پسر دیگری هم دارید؟» گفتم «بله، یک پسر دیگر دارم» فرمودند «مادر شهدا کجا هستند؟» گفتم «نتوانستند بیایند» و ایشان جویای احوال مادر شهیدان شدند.

پدر شهیدان «هاشم، حسن، حشمت‌الله رضوان مدنی» گفت: چند شب پیش خواب دیدم

ادامه مطلب ...

دیدار رهبری با خانواده ی شهید به روایت تصویر

  

    

این قرآنی است که رهبر به خانواده ی شهیدهدیه دادند... 

   

 این هم چفیه ای که پدر شهید به رهبر هدیه دادند...