شهید حشمت الله رضوان مدنی

شهدا ، امام زادگان عشق اند که مزارشان زیارتگاه اهل یقین است...

شهید حشمت الله رضوان مدنی

شهدا ، امام زادگان عشق اند که مزارشان زیارتگاه اهل یقین است...

وصیت نامه مهندس شهید حشمت ا... رضوان مدنی

بسم الله الرحمن الرحیم

 انا لله و انا الیه راجعون . 

 السلام علیک یا ابا عبدالله

السلام علیک یا صاحب الزمان

سلام علیکم و رحمت الله و برکاته ،  

پس از سلام بر محمد (ص) و آلش و سلام و درود بر اروح طیبه شهدای بزرگوار و استاد گرانقدرم هاشم و حسین ،  

سلام بر امام عزیز احیا کننده اسلام راستین و سلام بر امت حزب الله و مجاهدین فی سبیل الله ،  

سلام بر ...

 پدر و مادر بزرگوار  و همسر گرامی و برادر و استادم آقا حسین و خواهران متقی من ،  

سلام بر نور چشمان عزیزم فاطمه و محمدو ... که امید من هستند و انشاءالله با عمل به اسلام عزیز و کسب علم و ایمان و تقوی ، راه ائمه اطهار علیهما السلام و شهدای گرانقدر را می پیمایند .  

باری خداوند را سپاسگزارم که به ما مقداری از حقایق عالم خلقت و بشریت را فهماند و اسلام عزیز را در پیش روی ما گذاشت و انوار و فیوضات خود را بر عالم بگستراند تا هر کس به اندازه توانایی و گنجایش خویش از این انوار بهره مند شود .

ای پروردگار من ! بارالها من نتوانستم شکر تو را به جای آورم ولی ای ارحم الراحمین من امید شهادت و امید شفاعت مولایم امام حسین (ع) را دارم .

از خانواده گرامی و فامیل ها و دوستان و همرزمان و آشنایان حلالیت می طلبم و اگر از این حقیر خطایی سر زده عاجزانه از شما می خواهم که مرا ببخشید و حلالم کنید و برای اینجانب طلب مغفرت نمائید .

خداوند سبحان را شاکرم که چنین پدر بزرگوار و مادر و همسر و برادران و خواهران و دوستانی نصیبم کرد که همیشه از محضر پربرکت آنها فیض ببرم مخصوصاً این پدری که هر روز معرفتش نسبت به خدای جلیل بیشتر می شود و هر روز ساخته تر می شود و امتحاناتش مشکل تر می گردد .  

همچنین همسر گرامیم که همیشه و همه جا همراه و مشوق من بود و من نتوانستم حق وی را ادا نمایم .  

دوستان و عزیزان ! قدر این رهبر والا مقام را بدانید و در نظر داشته باشید که ما و جمععیت بسیار زیادی را در سطح جهان عوض کرد و اسلام واقعی را به آنها شناساند . از تهمت و افترا ، غیبت و کارهای ناپسند دوری کنید و به قرآن و دعا تمسک جوئید ، از تفرقه بپرهیزید و بدانید که ریشه همه ظلم ها و فسادها و تباهی ها از تفرقه است . در برابر ناحق بایستید حتی اگر یکه و تنها بودید و بدانید که تنها نیستید و خداوند جبار با شماست .   

عزیزانم اگر من از این دنیای فانی هجرت کردم ،بدانید که من خط سرخ شهادت که خط علی و آل علی (ع) است را انتخاب کرده ام .( تا چه اندازه خداوند مرا یاری نموده ، فقط خودش می داند .)  انتظار دارم برای من و برادرانم زیاد گریه نکنید بلکه به یاد سرور و آقایمان امام حسین (ع) که بزرگترین مصائب عالم وجود در تمام اعصار بر وی وارد آمد و او را سید الشهداء نموده گریه کنید و بدانید هر قدر از این مصائب برای شما سخت باشد به اندازه یک صدم سختی بر حضرت زینب (س) نیست .  

... اگر جنازه ام بدست نیامد ، خداوند کریم را بسیار شکر کنید و بدانیدکه اصل روح انسان است و بدانید که اجر شما بیشتر شده و بدانید مسئولیت شما بسیار سنگین است و با رفتن من سنگین تر می شود . و از خدای کریم برای ادای مسئولیت کمک بگیرید .... فرزندان گرامیم رامتقی ، پرهیزگار و راستگو بار بیاورید . سعی کنید هر کدام برای اسلام مبلغی بار بیایند . دوست دارم فرزندم همانند فاطمه اول کلامی که یاد کمی گیرد (( الله )) ، دوم (( سلام )) و سوم (( جنگ جنگ تا پیروزی )) باشد ؛ تا هم توحید و عبادت و محبت و خشم به کافران در وجودش ریشه بزند . آنها را طوری بزرگ کنید تا نبودن پدرشان احساس کمبود نکنند بلکه بر خود ببالند که فرزندان شهیدند . می خواهم به آنها درس عشق و محبت به آل عصمت و فداکاری و ایثار و شهادت و صبر دهید و آنها را محجوب و با وقار بار بیاورید .  

 فرزندان عزیزم پدر شما راه کسانی را رفت که از اول خلقت بین آنها و بدیها مبارزه بود ، همیشه ظالمانی می خواستند حقوق آنها و دیگران را پایمال کنند ولی آنها مبارزه کردند و یا حقشان را گرفتند یا مردانه جان سپردند و به لقاءالله رسیدند ...

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

حشمت الله رضوان مدنی

1366/06/14 مطابق با 11 محرم 1407

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد